Primerno za:
- 8. in 9. razred osnovne šole
- Vse letnike srednjih šol
- mlade do 29. leta
Trajanje: 45-60 min
Delavnico je ustvarila Tjaša Horžen, študentka socialne pedagogike, ki je v Mladinskem centru Brežice opravljala integrirano praktično usposabljanje.
Opis
Delavnica Samota in osamljenost je namenjena mladostnikom in mladim odraslim, da spoznajo pojem osamljenosti. Delavnica se začne s predstavitvijo udeleženih, zaradi vzpostavitve varnega prostora. Nadaljuje se z igro prestopanja črte, kjer udeleženci počasi začnejo razmišljati o tematiki. V nadaljevanju sta predstavljena pojma osamljenost in samota, udeleženci pa tu lahko delijo svoja mnenja in izkušnje z osamljenostjo. V nadaljevanju skupaj z udeleženci iščemo strategije za zmanjševanje občutka osamljenosti. Na koncu pa sledi razvedrilna igra za boljše počutje - dve resnici ena laž, kjer udeleženci napišejo tri trditve od katerih ena ni resnična, ostali pa ugibajo, katera izmed trditev je laž.
Cilji:
- Razumevanje koncepta osamljenosti.
- Razlikovati med pojmoma osamljenost in samota.
- Identifikacija vzrokov in posledic osamljenosti med mladostniki.
- Ponudba praktičnih strategij za premagovanje občutkov osamljenosti.
- Spodbujanje vzajemne podpore in gradnje skupnosti med študenti.