Primerno za: učence zadnje triade, vse letnike srednjih šol, mlade brezposelne
Trajanje: 120 minut
Število udeležencev: po dogovoru
Brezplačno
Opis
Delavnica se začne z uvodom v pomen osebne blagovne znamke, kjer fasilitator pojasni, kako posameznik izraža svojo edinstveno vrednost svetu. Udeleženci skozi razpravo razmišljajo o prepoznavnih osebnih blagovnih znamkah in prepoznajo lastnosti, zaradi katerih so te nepozabne. Nato s pomočjo samoocenitvenega vodnika raziskujejo svoje prednosti, vrednote in osebne cilje, kar spodbuja razumevanje njihove edinstvene vrednosti. V parih si izmenjajo razmisleke in prejmejo povratne informacije, s čimer razvijajo samozavest in reflektivno razmišljanje. V osrednjem delu delavnice oblikujejo osebno izjavo o blagovni znamki, ki vključuje njihove ključne kompetence, vrednote in doprinos, kar jim pomaga pri jasnem predstavljanju sebe. Udeleženci nato v parih predstavijo izjave in jih izboljšajo glede na vplivnost in avtentičnost. Sledi usklajevanje spletne prisotnosti, kjer posodobijo svoj LinkedIn ali druge profesionalne profile, da bodo odražali njihovo blagovno znamko. Naučijo se izboljšati svojo spletno prepoznavnost, kar jim pomaga pri mreženju in profesionalni rasti. V zaključku delavnice razmislijo o nadaljnjih korakih ter oblikujejo osebni akcijski načrt za razvoj svoje blagovne znamke. Na ta način udeleženci razvijejo sposobnost izražanja edinstvene vrednosti, izboljšajo samozavest, naučijo se učinkovitega spletnega nastopa ter ustvarijo strategijo za sprotno nadgrajevanje svoje blagovne znamke.
Cilji
- Pomoč udeležencem pri razvoju osebne blagovne znamke, tako da jim pomagamo odkriti njihove edinstvene prednosti, vrednote in cilje.
- Ustvariti izvedljive izjave o blagovni znamki, izboljšati njihovo spletno prisotnost in vaditi učinkovito komunikacijo blagovne znamke skozi mreženje in kratko predstavitev.
- Izboljšati samospoznavanje, digitalno usposobljenost in strateško komunikacijo, s poudarkom na poklicnem uspehu.
Razvoj delavnice je bil sofinanciran v okviru projekta “Path to Success” (Pot do Uspeha), ki je bil sofinanciran iz programov Erasmus+ (Večja sodelovalna partnerstva, K2)
Celoten priročnik Program Karierne Orientacije je na voljo TUKAJ!