Ključ za uspeh v turizmu mladi prepoznavamo v povezovanju, sodelovanju in skrbi za trajnostno delovanje.
Pod okriljem projekta Priložnosti in izzivi mladih v Posavju (v nadaljevanju PiMP) in Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice (v nadaljevanju ZPTM) smo se skupaj z udeleženci delavnice Ogled dobrih praks za pridobitev znaka Slovenia Green odpravili na 5 različnih destinacij, in sicer Podčetrtek, Rogaška Slatina, Kozjanski park, Sevnica in Kostanjevica na Krki, z namenom promocije projekta PIMP kot tudi z namenom izmenjave izkušenj, ogleda dobrih praks, ter spoznavanja destinacij, ki so del Zelene sheme slovenskega turizma (v nadaljevanju ZSST).
ZSST združuje vsa prizadevanja za trajnostni razvoj turizma v Sloveniji. To počne tako, da destinacijam in ponudnikom ponuja konkretna orodja za oceno in izboljšanje trajnostnega delovanja. Skozi znamko Slovenia Green pa to zeleno delovanje tudi promovira.
ZSST je zasnovana na dveh ravneh, in sicer na ravni destinacij in na ravni turističnih ponudnikov. Ravni sta medsebojno odvisni in povezani. Za pridobitev znaka Slovenia Green na ravni turističnih ponudnikov je potrebno najprej pridobiti enega izmed veljavnih okoljskih znakov, ki ga priznava ZSST.
Podčetrtek in Rogaška Slatina sta prejemnika zlatega znaka Slovenia Green za destinacije, Sevnica pa srebrnega. Kozjanski park je prav tako prejemnik znaka, in sicer Slovenia Green v kategoriji naravnih parkov. Kostanjevica na Krki pa je letos v postopku pridobitve znaka Slovenia Green. V tem postopku je tudi občina Brežice. Ta je načrtno usmerjena v trajnostni razvoj, ki ga v celoti podpira Zelena shema slovenskega turizma.
Delavnica Ogled dobrih praks za pridobitev znaka Slovenia Green je zasnovana tako, da nam je služila kot pripomoček pri izdelavi strategije tržne ponudbe za mladinski hotel po načelih ZSST, ki je eden od rezultatov projekta PiMP.
Predpogoj trajnostnega turizma predstavlja spoštovanje kulturnih vrednot v družbi, ki je okoljevarstveno naravnana in je hkrati tista, ki lahko razvija trajnostne gospodarske dejavnosti, ki pozitivno vplivajo na razvoj vseh deležnikov, so socialno pravične in hkrati optimirajo ekonomski učinek.
ZSST turistične destinacije spodbuja k učinkoviti rabi energije in vode, trajnostni mobilnosti, ozelenitvi turističnih nastanitev, zelenemu naročanju ter prilagajanju na podnebne spremembe. Gre za celostno shemo, ki v lokalnem okolju spodbuja povezovanje deležnikov v javnem in zasebnem sektorju ter njihovo skupno ter usklajeno trajnostno delovanje za ohranjanje okolja, ki je temeljna vrednota v turizmu. Hkrati deluje izobraževalno in osveščevalno tako do notranjih (podjetja in prebivalci v lokalni skupnosti) kot do zunanjih javnosti (turisti in drugi deležniki).
Z vstopom v Zeleno shemo smo se tudi v Brežicah zavezali, da bomo SPODBUJALI trajnostno delovanje, ZDRUŽEVALI trajnostna prizadevanja ter PROMOVIRALI lokalni značaj in zelene zgodbe. V okviru aktivnosti za pridobitev znaka Slovenia Green Destination, bomo kot občina ocenjeni v petih kategorijah, anketirali prebivalce, obiskovalce in turistično gospodarstvo. Zeleno politiko slovenskega turizma pa smo skupaj z županom že podpisali.
Pomemben element promocije lokalnega značaja in zelenih zgodb, je tudi spodbujanje ponudnikov za pridobitev znaka Slovenija Green Accommodation, ki ga pridobijo ponudniki turističnih nastanitev, ki predhodno pridobijo enega od okoljskih znakov za ponudnike, ki jih priznava Slovenia Green (EU marjetica, EMAS, Green Key, Green Globe, Bio Hotels, Travelife).
Zapisal: Nejc Vrešak
Novice
Priložnosti in izzivi mladih v Posavju (PiMP), 6.9.2018
Projekt PiMP je eden bolj zaželenih izobraževalnih in zaposlitvenih projektov za mlade v Posavju. Mladi (iskalci zaposlitve in brezposelni), stari do 29 let, so imeli možnost vključitve v kvalitetne brezplačne izobraževalne delavnice, na trgu dela pa se je zaposlilo 29 mladih udeležencev.
Izvajalec projekta: Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice, enota Mladinski center Brežice.
Več o tem si lahko preberete tukaj.
Marš na »Marš v Brešce«
Z delavnicami bomo v začetku junija počasi zaključili, vendar zabave še ni konec. Pripravljamo se namreč na super, avanturističen pohod »Marš v Brešce«, čez hribe in doline, po prelepi slovenski naravi in seveda v dobri družbi.
Pohod bo potekal od Ljubljane do Brežic, v okviru festivala Brežice, moje mesto in projekta PiMP (Priložnosti in izzivi mladih v Posavju). Štart bo v jutranjih urah 27. 6., končali pa bomo dva dni kasneje na velikem odru, kjer nas bo sprejela večtisočglava množica.
PiMPovci, ki ste do zdaj prejeli že veliko znanja, pozivamo vas, da se nam pridružite v organizacijski ekipi! Odprte pa so tudi prijave za vse tiste, ki bi radi z nami primarširali v Brežice.
PiMP je velika priložnost za mlade
Brežice, 9. april 2018 – »Projekt mi je prinesel odlično priložnost za zaposlitev v turizmu in je velika priložnost za mlade, ki bodo pridobili nove in predvsem možnost prve zaposlitve,« je o projektu PiMP, Priložnosti in izzivi mladih v Posavju, povedala udeleženka Maja Kopinč. Mlade vabijo k sodelovanju na neformalnih delavnicah, kjer prejmejo znanja za hitrejšo zaposlitev, vključijo se lahko kadarkoli.
V aprilu se bodo na zabaven način spoznali z mladinskim delom, vodenjem projektov in uporabnimi finančnimi znanji. Do poletja bodo izpilili še marketinške kompetence, dodatna turistična, računalniška in podjetniška znanja. Do sedaj so opravili več kot 400 izobraževalnih ur, vse delavnice potekajo na zabaven in kreativen način, saj so namenjene povezovanju mladih med sabo in z delodajalci v okolju.
26 mladih, ki so sodelovali na projektu, je že bilo uspešnih pri zaposlitvi. Sodelujejo tudi številni študenti zaključnih letnikov, ki se zavedajo, da je na pot zaposlovanja treba stopiti že v času študija. Mladi imajo možnost sodelovanja na delavnicah vse do poletja. Čaka jih tudi pridobivanje izkušenj na festivalu Brežice, moje mesto. Tako kot lani, se bodo tudi letos podali na posebno tridnevno pohodniško avanturo Marš v Bresce.
Cilj projekta, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je zaposlovanje mladih in pridobivanje dodatnih kompetenc.
MC Brežice, M.G.
Pripravljeni na mladinsko delo, vodenje projektov in finančna znanja
Po velikonočnem ponedeljku bomo na projektu PiMP (Priložnosti in izzivi mladih v Posavju) nadaljevali s polno paro. Čakajo nas nova znanja in kompetence, ki nam bodo koristila na poti zaposlovanja. Pomladanski april bomo posvetili tematikam kot so mladinsko delo, vodenje projektov in finančni inteligenci. Spoznali bomo kakšne zaposlitve omogoča mladinsko delo in kakšne kompetence so za to potrebne, koliko priložnosti nam odpre prostovoljstvo, kakšne so priložnosti mladih v tujini. V sklopu vodenja projektov se bomo z izkušenimi predavatelji na tem področju seznanili s praktičnimi nasveti in načrti za uspešno izpeljavo projektov, na delavnici finančne inteligence pa pridobili uporabna praktična znanja iz področja financ, ki nam bodo koristila tako pri delu v podjetju ali pri osebnih financah.
Mladi na delavnicah prejmete neformalna znanja, delavnice potekajo v sproščenem in kreativnem vzdušju in omogočajo poleg novih znanj, spoznavanje novih ljudi, povezovanje, krepitev socialnih veščin in so korak do hitrejše zaposlitve. Mladi ste vabljeni, da se nam pridružite. Prijavite se na pimp@mc-brezice.si ali nas pokličite na 0590 83 794.
PR DELAVNICE, ORGANIZACIJA PRIREDITEV, GOOGLE ORODJA
MLADI POZOR, NOVE BREZPLAČNE DELAVNICE NA PROJEKTU PIMP
Ekipa PiMP je pripravljena na nove, brezplačne delavnice. V mesecu marcu se bomo najbolj osredotočili na znanja s področja PR. Naučili se bomo kako se soočiti z izzivi, sestaviti dober članek in spoznali osnovne platforme PR sveta.
Postali bomo tudi dobri organizatorji prireditev in osvojili znanja na delavnici menedžmenta prireditev v turizmu. Da pa bomo v koraku s časom, bomo osvežili tudi uporabnost Googlovih orodij, ki nam lahko velikokrat olajšajo delo.
Z novimi delavnicami bomo nadgradili usposabljanja, ki smo jih pričeli v tem letu: naučili smo se grafičnega oblikovanja, spoznali delo z gosti in strankami v turizmu, se seznanili z izkustvenim marketingom in priložnostmi spletnih turističnih platform ter spoznali uporabna orodja kreativnosti, ki nas pripeljejo do hitrejših in uspešnejših rešitev.
Delavnice projekta PiMP, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, spodbujajo povezovanje mladih, kritično razmišljanje, učenje na neformalen način in udeležencem zagotavljajo nove kompetence, s katerimi bodo lažje stopili na trg dela. Mladi, ki želite sodelovati na brezplačnih delavnicah projekta PiMP, se oglasite na pimp@mc-brezice.si, kjer prejmete tudi vse informacije o terminih. Veseli bomo vašega zanimanja in sodelovanja.
Nove PiMP delavnice
V februar PiMP ekipa stopa z znanjem grafičnega oblikovanja. Zdaj znamo že pripraviti zanimiv promocijski letak ali oglas, vektorji in krivulje pa niso več »španska vas«.
Tekom meseca se bomo posvetili novim znanjem iz področja izkustvenega marketinga in izkustvenega turizma. Usposabljali se bomo za uspešno delo z gosti/strankami, odkrili priložnosti Airbnb poslovanja in se odpravili na teren - tematski pohod obarvan z obstoječimi zgodbami lokalnih turističnih ponudnikov. V okviru usposabljanj bomo tudi razvijali kreativno razmišljanje in podjetniške priložnosti za poslovni in osebni uspeh ter na ta način obogatili kompetence za hitrejšo zaposlitev.
Pogoj za zaposlitev: znanje oblikovanja! In zdaj ga imaš!
Priložnost imaš, da se naučiš osnov grafičnega oblikovanja v sklopu delavnic projekta PiMP.
Pričnemo v ponedeljek 15. januarja 2018, urnik najdeš tukaj.
Zdaj imaš idealno možnost, da izpopolniš svoje kompetence in pridobiš znanje oblikovanja promocijskih materialov, ki ti bo doprineslo dodatne zaposlitvene možnosti. Delavnice so za udeležence projekta PiMP brezplačne. Dodatne informacije na pimp@mc-brezice.si.
Ponovoletno druženje pimpovcev
Po krajšem prazničnem premoru se je danes na ponovoletnem sestanku zbrala ekipa tako novih kot starih "pimpovcev".
Na srečanju so udeleženci delili izkušnje iz dosedanjih delavnic, podali mnenja o lastnih potrebah za večjo zaposljivost in debatirali o nadaljnjem poteku projekta.
Večina udeležencev, ki je že bila vključeni v projekt, se je strinjala, da so jim bile delavnice všeč, predvsem zaradi zanimivih tem in sproščenega načina izvajanja. Poudarili so, da bi si želeli več ur tujih jezikov, predvsem italijanščine in tematike v sklopu podjetništva ter marketinga. Udeleženci prihodnji teden pričnejo tudi z novo delavnico grafičnega oblikovanja, nato pa nadaljujejo z usposabljanji na področju podjetništva, turizma, marketinga, mehkih veščin itd.
Mladi, ne zamudite enkratne priložnosti, pridite na PiMP!
V projekt se je do sedaj vključilo že več kot 40 mladih, polovica je že bila uspešnih pri zaposlitvi. V januarju 2018 pričenjamo nove delavnice in vabimo mlade k sodelovanju. Omogočamo vam sodelovanje na kvalitetnih in brezplačnih delavnicah, kjer pridobite koristna, praktična znanja za hitrejšo zaposlitev.
Zanimiva, praktična izobraževanja
Do sedaj smo opravili že okoli 230 izobraževalnih ur na številnih delavnicah: napredne informacijske tehnologije, italijanski in nemški jezik, turistično podjetništvo, marketing v turizmu, javno nastopanje, digitalno komuniciranje in digitalni marketing in poslovno komuniciranje. Mladi so na delavnicah prejeli kvalitetna znanja in dodatne kompetence, na podlagi katerih so na trgu dela hitreje našli priložnost za zaposlitev. V sklopu omenjenih delavnic so tako izkusili vlogo turističnega posrednika in iskalca turističnih storitev, spoznali tuje jezike, se seznanili s pisanjem evropskih razpisov, razvijali podjetniški načrt za mladinsko zadrugo, iskali nove inovativne ideje za razvoj turizma v občini Brežice. Osvojili so tudi zelo zaželena znanja digitalnega marketinga, razdelali svoje podjetne ideje, v praksi nagovorili svoje kupce in se preizkusili v vlogi podjetnika, spoznali temeljna pravila, metode in tehnike za izboljšanje poslovne komunikacije in se pripravili na službene razgovore ter nastopanje. V sklopu projekta so imeli priložnost sodelovati tudi na Festivalu Brežice, moje mesto. Del ekipe je prostovoljno organiziral pohod iz Ljubljane v Brežice »Marš v Bresce«, kjer so se izkazali kot odlični organizatorji in pokazali tudi znanje prejetih kompetenc na delavnicah.
Na PiMP je prišla tudi ministrica
Ob obisku Vlade v Posavju je projekt PiMP na obisku v Mladinskem centru Brežice spoznala tudi Alenka Smerkolj, Ministrica za razvoj, strateške projekte in kohezijo. Direktorica ZPTM Brežice Matejka Gerjevič in vodja projekta PiMP Monika Gabrič sta predstavili aktivnosti, prav tako tudi izzive v sklopu projekta.
Nove delavnice v 2018
V prihodnjem letu boste mladi imeli priložnost za sodelovanje še na delavnicah iz grafičnega oblikovanja, turističnih priložnosti in dobrih praks, pri razvoju Zelene sheme in tržne ponudbe v turizmu, pri promociji lokalne turistične ponudbe in organizaciji prireditev. »Spimpaj svoj lajf in pridi na PiMP« so rekli že mnogi mladi, ki so se v sklopu projekta zaposlili. Špela Abram, že zaposlena udeleženka projekta pravi, da je PiMP super priložnost, da koristno porabiš prosti čas in se naučiš nečesa novega (in predvsem uporabnega) na zelo sproščen in zabaven način. Luka Rudman, ki je skozi projekt dobil motivacijo za samozaposlitev dodaja, da je zelo koristno pridobivanje novih znanj iz raznih področij. Tudi tistih ki te ne zanimajo, ampak sploh ne veš kdaj ti lahko pridejo še kako prav.
Projekt, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, traja do septembra 2018. Mlade, stare od 15 do 29 let, vabimo k sodelovanju na novih delavnicah v januarju 2018. Prijavnico najdeš tukaj.
»Naslednja stvar, ki jo želim slišati od vas je, da ste dobili službo!«
Navdušena PiMP ekipa je z veseljem obiskovala delavnico poslovnega komuniciranja. Kot pravi predavateljica Suzana Poznič Čižmek, so bili mladi najprej »okuženi« s pasivno komunikacijo, ki ni usmerjena v akcijo, zapletali so se v predolgo in posplošeno komunikacijo, vendar so skozi konkretne primere in vaje napake odpravili.
Preizkusili so se s postavljanjem vprašanj, spoznali kako pomembno je poslušati sogovornika in poudarili ključne elemente retorike. Po koncu delavnice znajo pripraviti in uporabiti zanimive, prepričljive in udarne predstavitve, pridobili so smernice, kako osvojiti asertivno vedenje in komunikacijo.
NA PIMP JE PRIŠLA TUDI MINISTRICA
Ob obisku Vlade v Posavju nas je v Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino Brežice obiskala ga. Alenka Smerkolj, Ministrica za razvoj, strateške projekte in kohezijo. Direktorica ZPTM Brežice Matejka Gerjevič in vodja projekta PiMP Monika Gabrič sta predstavili projekt Priložnosti in izzivi mladih v Posavju. Ministrici sta predstavili tudi druge projekte zavoda sofinancirane z evropskimi sredstvi ter seveda izzive, ki nas čakajo.
Veseli smo, da smo lahko z ministrico poklepetali o aktualnih projektih, ki jih lahko s pomočjo evropskih sredstev uspešno izpeljemo in prinašajo dodano vrednost domačemu okolju.
Na delavnici tudi Chuck Norris:)
V sklopu projekta PiMP in delavnice »Product market fit«, ki je bila zastavljena skozi prizmo digitalnega marketinga, so udeleženci prejeli številna praktična znanja, ki jim bodo koristila pri zaposlovanju.
Podjetja, ki iščejo mlade z znanji digitalnega marketinga, si prav gotovo lahko želijo zaposlenih, ki znajo pripraviti digitalno kampanjo, upravljati družabne medije, poznajo digitalne načine pridobivanja strank, upravljanja in oglaševanja in ohranjanja stika s strankami/gosti.
Na delavnici so bile mladim predstavljene možnosti, ideje, programi in platforme, ki so na voljo za uspešen razvoj tako poslovne ideje, lastnega produkta in pridobivanja strank. Poiskali so primere dobrih praks in izpostavili koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti ali ugleda blagovnim oziroma storitvenim znamkam.
Udeleženci se pridobili znanje za delo s ključnimi orodji in koncepti, ki so nujni za razumevanje in pripravo digitalnih kampanj, trženje in pridobivanje strank/gostov. V ta namen so spoznali številna orodja, ki jim pri tem lahko koristijo: Tweetdeck, Crowdtangle, Buffer, Google Forms, Bit.ly, Slack, IFTTT, Trello, Mailchimp, YAMM, video orodja in koncepte nagradnih iger.
Prav tako smo se seznanili s pravili in načini spletnega oglaševanja in analitike. Seznanjeni so z aktualnimi trendi za uspešen nastop storitve ali izdelka na trgu in znajo slednje prenesti v različne sfere delovanja: npr. za delo v turizmu, zaposlitve v sklopu digitalnega marketinga, pri razvijanju lastne poslovne ideje in njeno implementacijo na trgu.
Delo je potekalo v skupinah, kot posamično, razvijali so kreativne ideje in sodelovali v procesu nastajanja kampanje. Pripravili so lastne izdelke, preizkusili digitalna orodja v praktičnih primerih, pripravljali in razvijali idejo za MC Hostel: pripravili marketinški načrt za pridobivanje gostov hostla.
V sklopu delavnice, pa so se tudi pozabavali z virtualno inteligentno pomočnico Alexo, ki je na delavnico »pripeljala« kar Chucka Norrisa. Kratek video lahko pogledaš tukaj.
V decembru bodo udeleženci projekta nadaljevali z usposabljanjem na delavnici Praktikum Poslovnega komuniciranja.
»Spimpali« bomo nemščino
S septembrom je ekipa PiMP v polnem delovnem zagonu. Za nami je že nekaj uvodnih ur nemškega jezika. Skupaj s simpatično predavateljico Jasmino Noč bomo obnovili osnove in se nato posvetili tudi poslovnemu delu nemškega jezika in turističnega komuniciranja, kar bo mladim koristilo pri delu na področju turizma in pri delu z gosti. Po podatkih statističnega urada se delež nemških turistov pri nas povečuje, zato je izobražen kader na tem področju zanimiv tudi za morebitne delodajalce v naši regiji, ki vidijo priložnosti na tem področju. Veseli nas, da je ekipa PiMP na dobri poti do dodatnega znanja in odličnih kompetenc.
PiMP delavnice
S kreativnostjo do rešitev:
Pomen kreativnosti, kako izboljšati svojo kreativnost, kako priti s kreativnostjo do idej in rešitev, uporaba kreativnosti v poslovnem in osebnem svetu, 6 klobukov razmišljanja, lateralno razmišljanje, 12 dejavnikov inoviranja, model I.D.E.A.S.
S kreativnostjo do rešitev:
Pomen kreativnosti, kako izboljšati svojo kreativnost, kako priti s kreativnostjo do idej in rešitev, uporaba kreativnosti v poslovnem in osebnem svetu, 6 klobukov razmišljanja, lateralno razmišljanje, 12 dejavnikov inoviranja, model I.D.E.A.S.
Poslovni in osebni uspeh:
Pomen oblačenja v poslovnem svetu, poslovni bonton, pomen telesne govorice, retorika, uporaba barv v poslovnem svetu, prvi vtis.
Priložnosti spletnih turističnih platform:
Pregled in uporabnost spletnih platform, legalizacije lastnega apartmaja za oddajanje, primeri dobrih praks, pridobitev t.i. 'Certificate of Excellence' s strani Tripadvisorja, upravljanje s financami, razvijanje lastnega akcijskega načrta za oddajanje, vodenje evidenc gostov, davčna obveznost, pravila obnašanja za goste in gostitelje.
Napredne informacijske tehnologije
Vsebina delavnice:
sodobna zasnova informacijske tehnologije v podjetju, storitve v oblaku, sodobna komunikacijska orodja, digitalne platforme, varna in učinkovita raba interneta, pregled razvoja informacijskih tehnologij, značilnosti modernih informacijskih tehnologij in njihova raba v praksi, digitalizacija poslovanja, internetna ekonomija turizma, aplikacija internetnih tehnologij v turističnem poslovanju, informacijske tehnologije kot strateška prednost turističnega podjetnika, poslovni modeli internetnih turističnih posrednikov, poslovanje z elektronskimi posredniki (Tripadvisor, booking.com, Groupon,
Trivago ...), spletna poslovna analitika, oblikovanje, uporabniška izkušnja in digitalni "story telling".Izvajalca: Miha Bratec in Klemen Štular, Goodplace d.o.o.
Italijanski jezik
Vsebina delavnice:
poslovna konverzacija za mlade - priprava na razgovor, cv, korespondenca, telefonsii klici, e-mail, turistično informiranje, italijanščina v praksi turizma.Izvajalec: Maša Grad, Jezikovna akademija
Javno nastopanje in družbeno udejstvovanje
Vsebina delavnice:
Splošno o odnosih z javnostmi in kaj vse vključujejo, učinkovito pisanje sporočil za javnost, učinkovito komuniciranje projektov preko vseh medijev in kanalov, retorični triki in pomagala, priprava novinarske konference, priprava novinarskih sporočil (press release), družabna omrežja, javno nastopanje, potek osnovne komunikacije, psihična priprava na nastop, sproščanje, vaje proti tremi, priprava govora, nastopa in priprava ter uporaba pripomočkov, govor pred mikrofonom in kamero, nastopanje pred občinstvom v dvorani.Izvajalec: Katja Verderber (»Katarina Mala«)
[katarina mala pimp2]
Turistično podjetništvo in inovativnosti v turizmu
Vsebina delavnice:
Opredelitev podjetništva, specifike podjetništva v turizmu, podjetniške kompetence, osebni in okoljski dejavniki ustanavljanja podjetništva s področja turizma, pojav in vpliv psihosocialnih tveganj pri delu podjetnikov s področja turizma, pomen vrednot, kulture in etičnega vzdušja pri dolgoročni uspešnosti turističnih podjetij, podporno okolje za razvoj podjetništva, s posebnim poudarkom na turizmu, tveganja in izzivi v podjetništvu, generiranje in vrednotenje podjetniške ideje v turizmu, turistični trg in njegove značilnosti, strateško in poslovno načrtovanje, poslovni model CANVAS in njegova uporaba v turizmu, inovativnost v turizmu na ravni produkta, procesa, managementa, logistične inovacije in inovacije povezane z institucijo, ključni dejavniki inovativnosti v turizmu, inovativni pristopi in kreativnost v turizmu, vzvodi in učinki inovativnosti v turistični dejavnosti, 12 dejavnikov inoviranja, razpisi in natečaji inovativnosti v turistični dejavnosti.Izvajalec: Franci Čeč, Inštitut za coaching
Digitalne komunikacijske strategije
Vsebina delavnice:
Principi digitalnega znamčenja z orodji kot so Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Mailchimp, primeri dobrih praks, koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti ali ugleda blagovnim oziroma storitvenim znamkam, kreativni procesi, spoznavanje orodij Slack,Trello in Google Docs za skupinsko delo ter Zendesk (CRM) za upravljanje odnosov s kupci (CRM), Twitter in Facebook kot orodje odnosov s strankami (CRM), primeri dobrih praks, vsebinska kampanja za družabna omrežja in komunikacijska strategija, spoznavanje orodij Tweetdeck, Tweetonomy, bistvo analitičnih rezultatov za Twitter, Facebook in spletno stran (Google Analytics), moč videa na družabnih omrežjih- Facebook Live, Snapchat, Youtube, Virtualna resničnost in Immersive storytelling.Izvajalec: Matej Praprotnik, RTV SLO
Marketing v turizmu
Vsebina delavnice:
Sodobni poslovni modeli in orodja, lastne poslovne zamisli, promocijska zgodba, trženje produkta, potencialne stranke, lokalna turistična ponudba in priložnosti, marketinška promocijska zgodba, nagovarjanje in komunikacija z gosti, konceptualna zasnova mladinske turistične zadruge, SWOT analiza, marketinška strategija.Izvajalec: Matija Goljar, Ustvarjalnik
[goljar pimp2517]
Nemški jezik
Vsebina delavnice:
Osnove splošnega nemškega jezika, poslovno komuniciranje (telefonski pogovori, elektronska komunikacija), besedišče s področja turizma.Izvajalka: Jasmina Noč
[jasmina noc1 Custom]
Delavnica: iskanje 'product-market fit' z nagovarjanjem tujih gostov
Vsebina delavnice:
Delavnica je usmerjanja v poznavanje marketinških procesov, ki udeležencem, ki bodo sodelovali, model »product market fit« predstavi skozi trenutno aktualno in vse bolj pomembno obliko digitalnega marketinga. Udeleženci bodo tako spoznali potencialni trg za njihov morebitni izdelek ali storitev (ki lahko izhaja iz sfere turizma, npr. primer hostla ali lastne podjetniške ideje) in se preko digitalnih strategij naučili, kako trg čim bolj zadovoljiti s svojo storitvijo oz. zanj ustvariti ustrezno potrebo ter stremeli k povečanju rezultatov. Spoznali bodo metrike merjena rezultatov skozi digitalna orodja, prepoznali načine/orodja za pridobivanje podatkov, se soočili z analizo in znali poiskati kanale in prednosti privabljanja potencialnih strank (gostov – domačih in tujih, kupcev, naročnikov) in segmentacijo.
Izvajalec: Matej Praprotnik
Praktikum učinkovitega poslovnega komuniciranja
Vsebina:
Spoznali bomo temeljna pravila, metode in tehnike za izboljšanje poslovne komunikacije, se seznanili z načini kako povečati prepričljivost povedanega, kako izvesti učinkovito predstavitev in prepričljiv govorni nastop na razgovoru za službo, prav tako spoznali negativna in preprečavalna sporočila, etiko in poslovni bonton in psihologijo pogajanj.
Izvajalec: Suzana Poznič Čižmek
Praktične delavnice na sprecifičnih primerih: turistične storitve in izkustveni marketing
Vsebina delavnice:
specifike storitev, marketinški izzivi storitvene ekonomije, pomen storitvenega okolja, blueprint storitvenega procesa, menedžment odnosov, model vrzeli kakovosti storitev, zadovoljstvo gostov.
Delavnica grafičnega oblikovanja s poudarkom na trženju in izdelava promocijskih materialov
Vsebina delavnice:
oblikovanje z računalniškimi programi (Photoshop, Illustrator, Indesign), osnovne zakonitosti, priprava dokumenta, oblikovanje enostranskih materialov ter večstranskih zgibank, knjižic, knjig, priprava za tisk, priprava za splet, vektorsko oblikovanje, pridobivanje slikovnega materiala, marketinško zasnovan oglas, objava promocije na spletnih straneh, socialnih omrežjih, izdelava CGP.
Delavnica menedžmenta prireditev v turizmu
Vsebina delavnice:
osnovne značilnosti prireditev in delitev – sistematizacija, organizacija prireditev kot projekt in posebnosti v turizmu, managment prireditve - organizacija, vodenje, kontrola, identifikacija in analiza tveganj in prijava prireditve pristojnim službam, viri projekta, stroški in učinki, stroškovni načrt, naloge managerja projekta, evalvacija, primeri dobrih praks.
Interaktivna delavnica: oblikovanje strategije trženja in tržne ponudbe za mladinski hotel po načelih »zelene sheme slovenskega turizma«
Vsebina delavnice:
osnove trženja in oblikovanja ponudb, identifikacija osnovnih izhodišč za vzpostavitev načrta trženja, identifikacija ciljnih skupin ter trendi v povpraševanju, predstavitev Zelene sheme slovenskega turizma in potrebnih korakov za pridobitev certifikata Slovenia Green, smernice za razvoj zelenih produktov - teoretski in praktični del, izdelava strategije trženja - trženjsko pozicioniranje, ciljne skupine in segmenti, strategija turističnih produktov, tržna znamka, komunikacijska strategija, ukrepi, delavnice od pozicioniranja mladinskega hotela do načrta marketinških aktivnosti.
Projekt PiMP - delavnice in usposabljanja za mlade
V projektu PIMP – Priložnosti in izzivi mladih v Posavju smo izvedli 27 različnih delavnic, z namenom, da mladim omogočimo krepitev kompetenc in jih opolnomočimo, ter poskrbimo za prenos znanj in kompetenc na mlade.
S pomočjo delavnic in usposabljanj smo mladim zagotovili:
večjo zaposljivost in zaposlenost ciljne skupine mladih tako v organizacijah mladinskega sektorja, kot tudi izven.
Z inovativnimi pristopi smo prispevali k zaposlovanju mladih preko mladinskega dela ter s tem prispevali k reševanju problematike brezposelnosti mladih, ki pa imajo hkrati tudi širše učinke na področje mladinskega dela in mladinske politike, okrepili kompetence mladih za aktivno državljanstvo in spodbudili družbeno priznanje teh kompetenc, ter prispevali k reševanju problema brezposelnosti mladih in s tem na trajnostni način okrepili kompetence mladinskih delavcev, mladinsko delo in njegov družbeno-gospodarski potencial.
Izvedena usposabljanja:
Usposabljanja 2017
- Usposabljanje/delavnica - italijanski jezik, 30h.
- Usposabljanje-napredne informacijske tehnologije, 20h.
- Usposabljanje: Komuniciranje z javnostjo in družbeno udejstvovanje (Javno nastopanje in družbeno udejstvovanje), 20h.
- Usposabljanje/delavnica- turistično podjetništvo in inovativnosti v turizmu, 40h.
- Usposabljanje/delavnica-digitalne komunikacijske tehnologije,20h.
- Usposabljanje/delavnica – marketing v turizmu, 30h.
- Usposabljanje/delavnica – nemški jezik, 30h.
- Usposabljanje/delavnica – product market fit z nagovarjanjem tujih gostov (skozi prizmo digitalnega marketinga), 20h.
- Usposabljanje/delavnica – Praktikum učinkovitega poslovnega komuniciranja, 18h.
Usposabljanja - 2018
- Grafično oblikovanje, 50 ur
- Turistične storitve, podjetništvo in izkustveni marketing, 20 ur
- Osebni in poslovni uspeh, 20 ur
- S kreativnostjo do rešitev, 20 ur
- Priložnosti spletnih turističnih platform, 20 ur
- Menedžment prireditev v turizmu, 20 ur
- Pomembnost odnosov z javnostmi, 20 ur
- Google orodja in njihova smiselna uporaba, 15 ur
- Finančna inteligenca, 20 ur
- Vodenje projektov, 20 ur
- Mladinsko delo, 30 ur
- Zelena shema, 50 ur
- Excel uporabna znanja, 34 ur
- PR event turizma, 30 ur
- Izdelava komunikacijske strategije turističnih portalov, 30 ur
- Fotografska delavnica, 20 u
- Študijski obisk, ogled dobre prakse, 40 ur
- Zelena shema II, 50 ur